جاسم جعفرپور

جاسم جعفرپور

جاسم جعفرپور
جاسم جعفرپور

جاسم جعفرپور

جاسم جعفرپور

مهندس معماری می‌توانند در زمینه‌های زیر فعالیت کند :

  طراحی (تک بنا یا مجموعه زیستی کوچک)، از طراحهای اولیه تا مراحل اجرایی کار و طراحی اجزا و عناصر تشکیل دهنده بنا

  • رهبری و سرپرستی دفاتر مشاور معماری (مهندسی مشاور(

  • نظارت عمومی و عالی بر صحت انجام کار در عملیات اجرایی ساختمانی (مهندسی ناظر)

  • مدیریت و هماهنگی اجرایی پروژه‌های معماری (مدیریت پروژه)

  • تأسیس و سرپرستی مؤسسات پیمانکاری و احداث ساختمان

  • همکاری با کلیه متخصصینی که کارشان با ساماندهی فضای زیست مرتبط است، مانند اکولوژیست‌ها، جغرافی دانان، اقلیم شناسان، برنامه ریزان اقتصادی و اجتماعی و

  • طراحی پارک‌ها و میادین شهری و محوطه سازی

  • مشارکت در پروژه‌های برنامه ریزی و طراحی شهری و شهرسازی

  • طراحی تک بناها در مقیاس کوچک و انجام دکوراسیون داخلی

  • انجام کارهای پژوهشی و آموزشی در زمینه طراحی فضا

مهندس معمار باید روش مند و منطقی باشد. همچنین باید برنامه های طراحی و نقشه کشی کامپیوتری را بداند و بتوانند در شرایط کاری پرفشار کار کند. او باید فردی دقیق، منظم و خلاق باشد و با تکیه بر قدت تجسم، ذوق هنری و علم مهندسی خود به طراحی نقشه ساختمان های مختلف بپردازد.

نظام مهندسی شهر کشاورز

سازمان نظام مهندسی ساختمان شهر کشاورز در سال 1384 تاسیس و با بیش از 7عضو در 4 رشته و 3 پرسنل در حال خدمات رسانی می باشد.

مهمترین فعالیت سازمان در 7 رشته معماری، شهرسازی، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه برداری و ترافیک با هدف تقویت و توسعه فرهنگ و ارزشهای اسلامی در معماری و شهرسازی، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات، وضع مقررات ملی ساختمان به منظور اطمینان از ایمنی، بهداشت، بهره دهی مناسب،آسایش و صرفه اقتصادی و اجرا و کنترل آن در جهت حمایت از مردم به عنوان بهره برداران ساختمانها و فضای شهری و ابنیه، حفظ و افزایش بهره وری منابع انرژی و سرمایه های ملی، جلب مشارکت حرفه ای مهندسان، صاحبان حرفه ها و صنوف ساختمان در تهیه و اجرای طرحهای توسعه و آبادانی کشور تشکیل شده است.

گروههای تخصصی
گروه های تخصصی، کمیسیونها، کمیته ها و گروه های کاری متعدد در هر 7 رشته تشکیل و درحال فعالیت می باشند . کمیته رفاهی - ورزشی ، مجریان ذیصلاح،پیشنهادات،مشورتی ماده 27 از جمله این گروه هامی باشند. در این راستا واحدهای کنترل نظارت مضاعف و مجریان ذیصلاح که از بازوان توانمند سازمان محسوب می شوند با حضور مستقیم اعضاء راه اندازی شده و با نظارت هیات مدیره محترم مشغول فعالیت می باشد.
همچنین کلیه حوزه های مسکونی، تجاری، تولیدی، دامداری، صنعتی و ... در کلیه مناطق استان اعم از شهرها ، شهرکها ، بخشداریها و ... تحت پوشش سازمان می باشند.
امید است در سایه توجهات حق تعالی و حمایتهای دولتمردان و تلاش اعضاء، سازمان نظام مهندسی ساختمان شهر کشاورز در پیشبرد اهداف و خدمات رسانی به مردم شهر کشاورز موفق باشد.

مسئول نظام مهندسی شهرستان شاهیندژ :مهندس سلیم رحمتی
مسئول ن مهندسی شهر کشاورز:مهندس ابراهیم محمدپوری

آدرس شعبه نظام مهندسی شهر کشاورز: شهرستان شاهیندژ شهر کشاورز بلوار امام حسین (ع) روبه روی بیمه آسیا

تلفن های تماس : 09144468582- 09373971401-09143802251